wtorek, 22 kwietnia 2014

SLOT

Specjalnie dla Ali, bo przypomniała mi o istnieniu tego bloga (chociaż pośrednio dzięki Piotrkowi), pozdrawiam i całuję!!! xx.

A na zdjęciach SLOT z ubiegłego roku. Było cudownie, niestety zdjęcia nie są w stanie pokazać, jak świetnie tam jest.
Mam nadzieję, że w tym roku znowu zbierze się tak dużo osób jak zawsze i będzie jeszcze lepiej niż poprzednio! (Ala tu chodzi też o Ciebie <3)


 A w pakiecie z kawkią czarujący uśmiech baristy!


Jeeej! Idealne pole namiotowe dla fanów dupstepu <3


Granie na pile!





I oczekiwanie w kolejce do ToiToiki staje się milsze.




Idealne miejsce do gry w karty. W trakcie koncertu. W środku nocy.


Już za niecałe 3 miesiące!!! Can't wait!!! 

1 komentarz:

  1. Ja ja ja <3 Jest tak cudownie, wstawiłaś pościk <3 <3 #LOVELOVELOVE
    Postaram się być na Slocie, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń